Oops!

Žal nekateri aritkli niso na voljo v izbrani količini.

OK

Splošni pogoji spletne trgovine Igraj so sestavljeni vskladu z Zakonomo varstvu potrošnikov (ZVPot – UPB2),  na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Igraj upravlja podjetje 
Trgovina instoritve, Gorazd Zupančič s.p., 
Smrjene 99k, 
1291 Škofljica, 
matična številka: 6865267000,
davčna številka: 93869711  (vnadaljevanju  “ponudnik”), kot ponudnik storitev e-poslovanja.

 Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Igraj, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.


1.     VRSTE UPORABNIKOV
Izrazi, ki so uporabljeni v teh pogojih, imajo naslednji pomen:
•        uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, kiuporablja spletno trgovino Igraj;
•        gost je fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini;
•        registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki je izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v spletnotrgovino.
Z enkratnim nakupom v spletni trgovini Igraj preko elektronske pošte postane uporabnik gost, s potrjeno registracjo v spletno trgovino Igraj pa postane registriran uporabnik. Tako gost kot registriran uporabnik (v nadaljevanju tudi “kupec”) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Igraj.
Ob registraciji v spletno trgovino Igraj pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Če želi kupec kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
2.     DOSTOPNOST INFORMACIJ
V skladu z 43. b čelomZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
1.     identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2.     kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.     bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
4.     dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.     pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6.     vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
7.     način plačila in dostave,
8.     časovno veljavnost ponudbe,
9.     rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10.   pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3.     PONUDBA IZDELKOV
Ponudba izdelkov v spletni  trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
4.     NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med Igraj in kupcem je v spletni trgovini Igraj sklenjena v trenutku, ko Igraj kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (znaslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Igraj kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvoelektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Igraj.
5.     NAČINI PLAČILA
Igraj omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu z nakazilom na transakcijski račun podjetja Trgovina instoritve, Gorazd Zupančič s.p., Pri plačilu za referenco vnesite številko naročila. 
- po povzetju s plačilom ob dostavi paketa, oziroma ob osebnem prevzemu naročila v skladišču
- s kreditno kartico preko kartičnega sistema.....Sprejemamo plačila z naslednjimi karticami: 

Plačilo s predhodnim nakazilom:

Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja:
Trgovinain storitve, Gorazd Zupančič s.p., TRR: SI56 6100 0001 1094 334 (DELAVSKAHRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Znesek predračuna je treba poravnati v 5 delovnih dneh od prejema predračuna, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.
Plačilo po povzetju: 

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko ob dostavi plačate s kartico ali z gotovino.
Osebni prevzem:
Blago je možno po predhodnem dogovoru prevzeti in plačati na sedežu podjetja (Smrjene 99K, 1291 Škofljica).
Blago je možno po predhodnem dogovoru prevzeti in plačati tudi na lokaciji Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana (med pon-pet., od 9h do 17h). Pri oddaji naročila označite osebni prevzem. Plačilo v tem primeru je možno z gotovino, po plačanem predračunu z nakazilom na transakcijski račun podjetja Igraj oz. s kartico.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se  lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V cene objavljene na spletni strain Igraj ni vključena poštnina.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Takoj, ko bodo izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov.
6.     IZDAJA RAČUNOV
Igraj kupcu izda račun v pisni obliki in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kopija računa bo shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
7.     CENE
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in VSEBUJEJO 22% DDV saj smo davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
8.     POSTOPEK NAKUPA
Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, se le-to pošlje ponudniku. S samo oddajo naročila se potrošnik strinja z obveznostjo plačila prodajalcu (skladno z odstavkom 43 c. čl. ZVPot)

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 030 606 603 ali preko e-maila [email protected]. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

9.     DOSTAVA

Spletna trgovina sprejema naročila 24ur na dan. Naročeno blago se odpremi še isti dan ali najkasneje v treh delovnih dneh. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. Morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je odgovornost dostavne službe.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije in državah EU. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo, paket pa lahko najkasneje v 15 dneh prevzamete na najbližnji pošti.

10.     STROŠKI DOSTAVE

Stroški dostave preko paketne službe znašajo 4,90 € in so enotni za celo Slovenijo.

POŠTNINA JE BREZPLAČNA PRI NAROČILIH NAD 85€ (KO KONČUJETE NAKUP V KOŠARICI, MORATE OBVEZNO OZNAČITI BREZPLAČNA DOSTAVA)

11.   PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Kupec ima pravico in lahko, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku. Vendar je kupec v tem primeru dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na kontaktni naslov [email protected], blago pa vrniti v roku 14 dni.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Trgovina instoritve, Gorazd Zupančič s.p., Smrjene 99K, 1291 Škofljica ali pa ga osebno prinese na lokacijo podjeta. Spletna trgovina Igraj.si zagotavlja, da je vse izdelke, ki jih prodajamo možno vrniti po pošti.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.  Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. 
Spletna povezava do obrazca za vračilo kupljenih izdelkov, je tukaj: bit.ly/293fRHf . Priložite ga izdelku. Izdelek vrnite v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini. V obrazcu navedite številko osebnega bančnega računa.
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Trgovina instoritve, Gorazd Zupančič s.p., Smrjene 99k, 1291 Škofljica. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov [email protected] ali po telefonu 030 606 603
12.   GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

13.   STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna?   Predvsem kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, je od ponudnika upravičen zahtevati:

- odpravo napake na izdelku,
- ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- ali vračilo plačanega zneska.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi zizjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. To stori preko kontaktnega naslova [email protected].

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

14.   VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
Če ste prejeli poškodovan paket, prosimo, da ga fotografirate in nas takoj kontaktirate. Poslali vam bomo nadaljna navodila.

15.  VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Igraj.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e – poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila.

16. KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

17.  VARNOST OTROK
Ponudnik ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
18. ODGOVORNOST
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
19. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030 606 603 ali po elektronski pošti  na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
20. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Spletna trgovina Igraj skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina Igraj, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 
Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!